Mobilny Asystent Mieszkańca do zgłaszania awarii przez Smartfon
Ruszyła Wrocławska aplikacja mobilna MAM (Mobilny Asystent Mieszkańca). Jest to nowe narzędzie dla wrocławian, którzy chcą zgłosić awarię przez smartfona.
Zachęcamy mieszkańców do korzystania z oprogramowaniai i zgłaszania awarii!
Aplikację bezpłatnie pobrać można ze sklepów dedykowanych urządzeniom z systemami Android, IOS i Windows Phone.
Nowa aplikacja pozwala na szybkie zgłoszenie m.in. uszkodzonej sygnalizacji świetlnej, dziury w jezdni czy nieopróżnionych pojemników na śmieci. Wystarczy za jej pośrednictwem wysłać zgłoszenie dotyczące sprawy.
Anna Bytońska z biura prasowego wrocławskiego magistratu informuje: „Prosimy jednak mieszkańców, aby bardziej precyzyjnie podawali opisy zgłaszanych spraw. Dla przykładu, jeśli zgłaszamy przepełniony śmietnik na ul. Długiej, warto w polu z opisem doprecyzować, gdzie ten śmietnik się znajduje. Może to być nazwa przystanku, najbliższego skrzyżowania lub jakikolwiek inny opis, który pomoże szybciej zlokalizować problem.”
Aby wysłać zgłoszenie należy: wybrać odpowiednią z dostępnych kategorii, wskazać lokalizację na udostępnionej mapie, dodać opis i ewentualnie zdjęcia. Zgłoszenie wysłać można jako osoba anonimowa lub mając konto w aplikacji. Dodatkową pomocą dla użytkowników aplikacji jest możliwość bezpośredniego przeniesienia do strony internetowej, zawierającej informacje o miejskich aktualnościach lub procedurach urzędowych. Do aplikacji dołączony jest także samouczek i możliwość bezpośredniego połączenia z infolinią 71 777 77 77
Info podane za: wroclaw.pl
Szkoda, że nie ma opcji zgłoszenia awarii windy.
Zgłaszam problem, który powstał po wybudowaniu nowego budynku na ulicy Bezpiecznej, po opadach deszczu mieszkańcy osiedla nie mogą przejść na przystanek autobusowy „Różanka” w kierunku centrum miasta. Droga osiedlowa przy budynku Bezpieczna 36-44 którą mieszkańcy przechodzą w drodze na przystanek przy numerze 44 tworzy wielka kałużę. Budynek zamieszkiwany jest przez wielu starszych ludzi , którzy korzystają z pobliskiej piekarni Hert, korzystają również z wymienionego przystanku. Odkąd wybudowano nowy budynek i teren wokół niego, okazało się, że studzienki są usytuowane za wysoko i woda nie spływa. Prosimy o pomoc i interwencję w tej sprawie.
Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Temat został przekazany do Radnych Osiedla Karłowice Różanka.
Informacje na temat działań dotyczących zgłoszonego problemu z chodnikiem można odnaleźć pod tym linkiem http://www.karlowice-rozanka.com.pl/ulica-bezpieczna-problem-z-zalanym-chodnikiem/
Portal Karłowice-Różanka